حرفای دلم

ღ♥ღ!~چه حس خوبیه داشتنت~!ღ♥ღ

ღ♥ღمخاطب من، دنیای من استღ♥ღ

حرفای دلم

سلام عشقم میدونم که گرفتاری وسرت شلوغه ونمیتونی به وبمون سربزنی ....

و شایدم یادت میره که وبی داریم و من چشم انتطار دیدن کامنتت هستم

تودلم بود باید میگفتم حتما...امروز خیلی از پیامت ناراحت شدم اول فک کردم

ناراحت شدی ازم چون به امنه معرفیش کردم و فک کردی من هنوز به فکرشم...

ولی وقتی دیدم اینجوری گفتی خیلی دلم شکست ...

خیلیا هنوزم که هنوزه دلشون میخاد منو سعید بهم برسیم ولی از تو انتظار نداشتم

مثلا تو عشقمی ... تکیه گاهمی.... یعنی دقیقا داغون شدم با حرفت...

ببخش که تو زندگیتم...میدونم سنگینی میکنه وجودم تو زندگیت...بزودی میرم



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 19 تير 1392برچسب:, ] [ 1:37 ] [ ღ♥ღناتگلیღ♥ღ ] [ ]